Kwaliteitsregister
Paramedici
Intranet

Skip Navigation LinksStart

Digitaal Portfolio
Registers raadplegen
Vragen
Mijn KP
Snelmenu

 Accreditatie Intercollegiaal overleg

Accreditatie aanvragen voor Intercollegiaal overleg en Journal club
Criteria
Kosten
Presentie & Notulen
Het aanvragen van accreditatie voor intercollegiaal overleg, intercollegiaal overleg binnen kwaliteitskring of een journal club verloopt in PE-online, het systeem voor accreditatie en registratie. Hiervoor is een 'opleider/scholingsaanbieder' account nodig.

Klik hier om een account aan te maken en autorisatie aan te vragen in PE-online. Na het aanmaken van je account en de autorisatie kun je de accreditatie aanvragen:  
  • Log in op het opleidersaccount in PE-online
  • Klik op 'Accreditatieaanvraag indienen'.
  • Volg de routing van de aanvraag. 

Aanvragen voor intercollegiaal overleg lopen per kalenderjaar* en dienen voor 1 april van het betreffende jaar ingediend te zijn.

Aanvragen voor journal club lopen per jaar en hoeven dus niet voor een bepaalde datum ingediend te worden. ​

Nadat de aanvraag is ingediend en is beoordeeld, wordt er een voorlopige accreditatie verleend. Als de gegevens niet compleet zijn of er is verdere informatie nodig, dan ontvang je hierover via het systeem bericht. 

Gedurende het jaar vinden er bijeenkomsten plaats. Na elke bijeenkomst voegt de aanvrager de presentie en verslagen toe. Lees meer bij de tab Presentie & Notulen. 

Aan het eind van het jaar voegt de aanvrager in de accreditatieaanvraag alle benodigde documenten toe. Er vindt dan een definitieve beoordeling plaats. Bij goedkeuring wordt de presentie definitief gemaakt en worden de punten bijgeschreven in de digitaal portfolio's van de deelnemers
 
* sommige groepen zijn door de setting gebonden aan een schooljaar. Aanvraag voor een schooljaar dienen voor 1 december van het lopende jaar te zijn ingediend.​