Kwaliteitsregister
Paramedici
Intranet

Nieuws

Digitaal Portfolio
Registers raadplegen
Vragen
Mijn KP
Je bent hier:
Machtigingen beherenMachtigingen beheren
01-11-2019
Nieuwe collega gezocht per 1-1-2020!

Gezocht: Stafmedewerker
(32-36  uur per week)

Het Kwaliteitsregister Paramedici zoekt een stafmedewerker per 1 januari 2020:
Een alleskunner die secuur en super klantvriendelijk is

Over het Kwaliteitsregister Paramedici
Het Kwaliteitsregister Paramedici (KP) is een onafhankelijk register voor negen paramedische beroepsgroepen. Bij het Kwaliteitsregister Paramedici wordt eenmalig geregistreerd of een paramedicus voldoet aan de opleidingseisen van de Wet BIG (Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg). Vervolgens wordt periodiek (elke vijf jaar) geregistreerd of een paramedicus beschikt over actuele kennis en ervaring. Ook voert het KP de accreditatie uit van scholings- en andere activiteiten die paramedici in het kader van hun kwaliteitsregistratie volgen. Tot slot is de klachten- en geschillenregeling voor de paramedische beroepen bij het KP ondergebracht. 

 

Organisatie
KP is de organisatie waar de kwaliteitsregistratie en accreditatie uniform worden uitgevoerd. Per 1 januari 2019 waren er ruim 34.000 geregistreerden.  

Het dagelijks werk ligt in handen van de werkorganisatie met acht medewerkers verdeeld over een front office en een back office. De front office heeft het rechtstreekse contact met de geregistreerden en de scholingsaanbieders. Dit contact is per telefoon, mail en via de basissystemen (PE-online en Windex). De back office ontwikkelt en voert het beleid uit, is aanspreekpunt voor de beroepsverenigingen en is verantwoordelijk voor het herregistratieproces en de coördinatie van het Klachtenloket Paramedici. Het team werkt vanuit het principe van samensturing en onderling vertrouwen.

 

Wat wij verwachten
De stafmedewerker:

  • heeft als eerste aanspreekpunt vanuit de front office veelvuldig contact met geregistreerden en scholingsaanbieders;
  • controleert en beoordeelt verzoeken tot initiële registratie. Wikkelt de eerste registratie volledig af, tot met de verzending van de certificaten en de passen naar de nieuw geregistreerden;
  • controleert en beoordeelt herregistratieverzoeken en accreditatie aanvragen (waaronder intercollegiaal overleg en individuele professionele ontwikkeling) op juistheid en volledigheid en heeft hier affiniteit mee;
  • geeft dagelijkse ondersteuning en begeleiding van de professionals die worden/zijn geregistreerd;
  • coördineert de werkzaamheden van het klachtenloket paramedici met betrekking tot de uitvoering van de klachten- en geschillenregeling;
  • heeft inzicht in de vastgestelde criteria voor de verschillende deskundigheidsbevorderende activiteiten relevant voor de (her)registratie en beoordelingsvermogen om deze te toetsen aan de opgaven van de geregistreerde;
  • heeft inzicht in de criteria en procedure van accreditatie ten behoeve van verwerking aanvragen voor accreditatie;
  • heeft een beeld bij kwaliteitsbeleid en voert dit samen met collega's uit;
  • is vaardig, empathisch, communicatief en effectief.

 

Profiel

  • HBO niveau;
  • minimaal 3 jaar werkervaring bij voorkeur in de zorg;
  • kennis en vaardigheid (inzicht) om de input van geregistreerden bij aanvragen te duiden;
  • herregistratie te toetsen aan de vastgestelde criteria voor de verschillende activiteiten;
  • kennis en vaardigheid (inzicht) om indien nodig met de beoordelaars (en inhoudelijke beleidsmedewerkers) van de beroepsverenigingen te communiceren over de criteria;
  • ervaring met telefonische dienstverlening;
  • stressbestendigheid bij lastige en/of veelvuldige vragen van deelnemers;
  • zelfstandig volgens vastgelegde procedures en (tijd)kaders kunnen werken;
  • zorgvuldig, accuraat en volgens afgesproken protocol relevante gegevens vastleggen.

 

Wij bieden

  • afwisselende werkzaamheden in een dynamische omgeving;
  • een compleet inwerkprogramma;
  • enthousiaste en professionele collega's;
  • het betreft een jaarcontract met de mogelijkheid tot verlenging bij goed functioneren;
  • de functie is gewaardeerd in FWG schaal 50 van de CAO ziekenhuizen.

 

Informatie en reactie
Voor informatie over de inhoud van de functie kunt u op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag contact opnemen met Manon Notenboom, coördinator, via telefoonnummer
06–37351763.

De sollicitatiebrief kunt u vóór 29 november 2019 sturen naar: beleid@kwaliteitsregisterparamedici.nl, onder vermelding van vacature stafmedewerker.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 



Deel dit artikel